تدریس ریاضی در رشت ( حضوری و آنلاین )

قبل از اینکه در مورد تدریس خصوصی و کلاس خصوصی صحبت کنیم بهتر است که مروری مختصر بر روی ویژگی های یک معلم خوب داشته باشیم.

معلم ریاضی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

یک دبیر ریاضی اول از همه باید بیان گیرا داشته و بر روی نقاط ضعف احتمالی دانش آموزان مسلط باشد یعنی به این صورت که اکثر دانش آموزان خطاهای مشابهی دارند و به عقیده من بهترین معلم ریاضی باید بتواند در هنگام تدریس به سوالات دانش آموزان پاسخ دهد.

نکته دومی که یک معلم ریاضی باید رعایت کند ، این است که از مثال های متعدد به جهت تثبیت موضوع در ذهن دانش آموز استفاده کند. دانش آموز هرچه قدر مثال بیشتری ببینید درک بهتری نسبت به موضوع درسی پیدا خواهد کرد ، پس بنابراین اگر به دنبال دبیر خصوصی برای تدریس درس ریاضی هستید حتما از دبیری استفاده کنید که با حل مثال های متنوع مطالب را در ذهنتان عمیق تر کند.

نکته سوم برای یک دبیر ریاضی موفق این است که هر جلسه تکالیفی را بر عهده دانش آموز بگذارد تا در جلسات بعدی دانش آموز آنها را حل کرده و تحویل دهد.

نکته چهارم این است که برای صرفه جویی در زمان و انرژی دانش آموزان بهتر است که برای هر مقطع یک جزوه مدون و تمیز تهیه شود و در اختیار دانش آموزان قرار داده شود.

نکته پنجم این است که سابقه تدریس معلم هم مهم است و منظورمان این نیست که صرفا یک معلم به شدت معروف باشد ولی در مجموع سابقه تدریس معلم هم در هنگام تدریس اهمیت زیادی دارد و هر چه قدر معلم با تجربه تر باشد با چاله های ذهنی دانش آموزان بیشتر آشنا خواهد بود.

نکته ششم این است که از کلاس های به شدت شلوغ 30 الی 40 نفره پرهیز کنید زیرا عملا در این مدل کلاس ها زمانی برای رفع اشکال باقی نمی ماند.

بهترین دبیر ریاضی در رشت کدام است؟

پاسخ به این سوال تقریبا غیر ممکن است زیرا مثل این است که بپرسیم بهترین غذا کدام است و هر شخص متناسب سلیقه خود به یک سری غذاها علاقه مند است ولی در حالت کلی معلمی که شرایط گفته شده در بالا را داشته و بیان روان و گیرایی داشته باشد دبیر مناسبی است. در این معلم های رشت می شود به سرکار خانوم پیر مدرس ریاضی مدارس برتر رشت ، مهندس رضا منصف مدیر سایت لپ کلام و همچنین استاد عزیزم آقای فلاحی و …. اشاره کرد.

ثبت نام کلاس خصوصی ریاضی رشت

برای ثبت نام در کلاس خصوصی ریاضی با اساتید برتر رشت می توانید از طریق طریق همین سایت درخواست کلاس نمایید . کافی است که پایه و رشته تحصیلی مورد نظرخودتان را در زیر همین پست کامنت کنید و یا اینکه از قسمت چت سایت پیام دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *